Osobní značka – příběh značky
Každá úspěšná značka podle musí vyprávět příběh. Vyprávění příběhů provází lidstvo od nepaměti. Koupí produktu určité značky pak do příběhu vstupujeme a jsme ujišťováni, jak velkou roli v něm vlastně hrajeme. Autoři Marková a Pearsonová tvrdí, že skutečně dobrá marketingová komunikace vypráví příběhy, které prezentují trvalou pravdu o lidstvu, kterou zároveň prezentují moderním způsobem. Lidé podle nich chtějí slyšet ty stejné příběhy stále dokola, neboť jsou jakýmsi návodem pro život. Lidé v nich vidí své touhy, ztotožňují se s nimi, nacházejí v nich inspiraci a mohou být jimi motivováni k aktivitě. Pokud má produkt, služba nebo sám podnikatel případně kandidát příběh, dokáže diváky více zaujmout než prostá prezentace výhod a vlastností.
„Brand is not what you say it is. It’s what they say it is.“ Marty Neumeier
Některé značky svou výjimečnost staví na určité historii, což je také forma příběhu. Bylo zjištěno, že tradice vytváří důvěru a také loajalitu. Nejlepší značky nás přitahují, protože máme rádi to, co představují a prezentují.
Poradenství pro freelancery
Tento druh podnikání je takový, že podnikání na volné noze, jako freelancer, má velmi silný osobní rozměr. Freelancer se postupně stává ztělesněním své profese a ta se zase naopak promítá do jeho osobnosti a má vliv na jeho postoje a názory. Většina freelancerů se zaměřuje na profesní rozvoj a budování svého dobrého jména. Oproti firmám a klasickému podnikání do velikosti organizace je klíčové to, mít vybudovánu dostatečně silnou značku freelancera, a to na tolik, aby byl vnímán jako autorita ve svém oboru.
Služba poradenství pro freelancery
Poradenství pro živnostníky
Tento druh podnikání je takový, že podnikání na volné noze, jako živnostník, má velmi silný osobní rozměr. Živnostník se postupně stává ztělesněním své profese a ta se zase naopak promítá do jeho osobnosti a má vliv na jeho postoje a názory. Většina živnostníků se zaměřuje na profesní rozvoj a budování svého dobrého jména. Oproti firmám a klasickému podnikání do velikosti organizace je klíčové to, mít vybudovánu dostatečně silnou značku živnostníka, a to na tolik, aby byl vnímán jako autorita ve svém oboru.